نکات انتخاب کت و شوار اداری

بسیاری از افراد چندان به ظاهر خود در محیط کار اهمیت نمی‌دهند، اما اگر شما جزو آن دسته از مردان هستید که با ظاهر آراسته در محل کار خود حضور پیدا کنید، انتخاب کت و شوار اداری بهترین گزینه خواهد بود. کت و شلوار اداری نه تنها باید ظاهر زیبایی را به شما ببخشد، بلکه باید اعتماد به نفس را در شما افزایش دهد. در ادامه برخی از نکات خرید عمده کت و شلوار اداری را بیان خواهیم کرد.

بهترین پارچه کت و شوار اداری

کیفیت پارچه می‌تواند در دوخت نیز بسیار موثر واقع شود. اگر کیفیت پارچه بالا باشد، ایستادگی لازم را به کت و شلوار می‌بخشد. پارچه‌ای را انتخاب کنید که به مرور زمان رنگ آن بور نشود و یا دچار کرک گرفتگی و گوله شدن نشود. از آنجایی که مدت طولانی در محیط کار هستید پارچه باید نرم و لطیف باشد تا احساس راحتی داشته باشید. از انتخاب پارچه‌های خشن و خشک جدا خودداری کنید، علاوه بر اینکه می‌توانند ایجاد حساسیت کنند با ایجاد ناراحتی در شما مانع از عملکرد مثبت در محیط کار می‌شوند. مقاومت بالا در برابر شستشو را نیز در نظر بگیرید، به دلیل استفاده مکرر، قطعاً دفعات شستشوی کت و شلوار اداری بیشتر خواهد بود. انتخاب پارچه‌هایی که به سرعت چروک می‌شوند نیز چندان مناسب نخواهد بود، چرا که در نهایت باعث ظاهر آشفته در شما می‌شوند. پارچه کت و شلوار باید به گونه ای باشد که در تابستان بتواند شما را خنک و در زمستان گرم نگه دارد.

کت و شوار اداری با جنس پنبه

در فروش سازمانی کت و شلوار، معمولاً کت و شلوارهایی با جنس پنبه بهترین انتخاب خواهند بود، چرا که می‌توانند به راحتی اجازه تنفس به پوست را بدهند. بسیار سبک هستند و به هنگام کار احساس خستگی نخواهید کرد. اگر فضای محیط کاری شما گرم است قطعاً این کت و شلوار می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. از آنجایی که کت و شلوارهای اداری را به صورت روزانه استفاده می‌کنید، این پارچه در مقابل سایش مقاومت بالایی دارد و نسبت به سایر پارچه‌ها از دوام بیشتر برخوردار است.

کت و شلوار اداری با جنس پشم

معمولاً کت و شلوارهای اداری که در بافت آن‌ها پشم به کار رفته است، در فصول سرد سال می‌توانند به عنوان یک تهویه مناسب عمل کنند. به دلیل ‌عدم جذب عرق در طول مدت پوشش، بوی نامطبوع نمی‌گیرند. علاوه بر این پارچه‌های پشمی می‌توانند درخشندگی بالایی داشته باشند، از سطح نرم برخوردار هستند و با توجه به انعطاف‌پذیری به راحتی بر روی بدن می‌نشینند. عدم نیاز به اتوکشی، استقامت بالا در برابر چروک شدگی و خوش دوخت بودن، بخش از ویژگی‎های این پارچه است. در پارچه‌های پشمی معمولاً از پشم معمولی، کشمیر و موهر استفاده می‌شود.

کت و شلوار اداری با جنس نخ

پارچه‌های نخی نیز گرچه قابلیت چروک شدن دارند، اما برای فصول گرم سال به دلیل عبور جریان هوا می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. این کت و شلوار بسیار سبک بوده و از قیمت مناسبی برخوردار است. از دیگر پارچه‌هایی که برای دوخت کت و شلوار اداری استفاده می‌شود می‌توان به کتان، پلی استر، رویرا، فاستونی و لنین اشاره کرد. در خرید عمده کت و شلوار اداری معمولا پارچه‌های ساده را انتخاب می‌کنند تا با انواع پیراهن‌ها هماهنگی بیشتر داشته باشد.

بهترین پارچه کت و شلوار اداری

بهترین رنگ کت و شلوار اداری

برای انتخاب رنگ کت و شلوار اداری فاکتورهایی همچون رنگ پوست و استایل شخصی را باید در نظر بگیرید. فضای محل کسب و کار شما نیز می‌تواند در انتخاب رنگ موثر باشد. معمولا از رنگ‌های کلاسیک همچون سرمه‌ ای، خاکستری، مشکی و یا زغالی برای کت و شلوار اداری استفاده می‌کنند. انتخاب این رنگ‌ها دو مزیت را به همراه دارد، اول اینکه این رنگ‌ها جزو رنگ‌های بسیار حرفه‌ای شناخته می‌شوند و دوم اینکه به راحتی می‌توان آن‌ها را با انواع پیراهن ست کرد. علاوه بر این، این طیف رنگی کثیفی را کمتر نشان می‌دهد و برای کارمندانی که هر روز باید کت و شلوار بپوشند، انتخاب بهتری خواهد بود. برخی از افراد ترجیح می‌دهند در محیط کار خود نسبت به دیگران متمایز باشند. این افراد بهتر است رنگ‌های پر جنب و جوش همچون آبی سلطنتی یا سبز زمردی را انتخاب کنند. اما برای داشتن یک ظاهر حرفه‌ای رنگ‌های خنثی یا کلاسیک خاکستری، سرمه‌ای، زغالی و مشکی می‌توانند در افزایش اعتماد به نفس شما بهتر عمل کنند. در فروش سازمانی کت و شلوار، طیف رنگی تیره بیشترین طرفداران را دارد.

بهترین الگو برای کت و شوار اداری

مهم‌ترین فاکتوری که برای انتخاب کت و شلوار اداری باید در نظر بگیرید، تناسب است. به این معنا که کت و شلوار باید بر روی اندام شما تناسب کافی داشته باشد. الگو و کیفیت دوخت کت و شلوار اداری بسیار اهمیت دارد. کت و شلوارهایی که بسیار تنگ باشند شما را در طول روز محدود می‌کنند و امکان فعالیت را از شما می‌گیرند. در مقابل کت و شلوارهای سایز بزرگ نیز می‌توانند ظاهر شلخته به شما ببخشند. در نتیجه انتخاب یک کت و شلوار متناسب با اندام شما بسیار اهمیت دارد. اندازه سرشانه، قد آستین، تعداد و مدل جیب‎ها، تعداد و مدل دکمه‏ها، تعداد چاک، مدل یقه و فرم شلوار از جمله مواردی هستند که به طور کلی می‌توانند در ایجاد ظاهر زیبای کت و شلوار تاثیرگذار باشند. در میان الگوها، کت و شلوار اداری با فرم اسلیم فیت می‌تواند بهترین ظاهر را به شما ببخشد. اما اگر از تناسب اندام برخوردار نیستند می‎توانید دوخت کت و شلوار را سفارش دهید، تا متناسب با اندام شما باشد.

خرید کت و شلوار سازمانی

برخی از سازمان‌ها، ارگان‌ها و ادارات برای هماهنگی بیشتر بین پرسنل و کارکنان خود، یک پوشش یکپارچه را در نظر می‌گیرند. این موضوع می‌تواند چندین مزیت را به دنبال داشته باشد. در بین کارمندان احساس تیم بودن ایجاد می‌شود، به این معنا که کارهای گروهی را می‌توانند به بهترین شکل ممکن انجام دهند. نکته بعدی این است که یکنواخت بودن و هماهنگی بین پوشش کارمندان باعث ایجاد یک ظاهر زیبا می‌شود و نگرانی را از کارمندان برای انتخاب لباس مناسب محل کار از بین می‌برد. مراجعه کنندگان زمانی که وارد یک اداره و سازمانی شوند که کارمندان با کت و شلوارهای یک شکل حضور دارند، به راحتی می‌توانند کارمندان را از دیگران تشخیص دهند. علاوه بر سفارش کت و شلوار یکدست، بسیاری از سازمان‌ها آرم و نشان برند خود را به صورت بج سینه سفارش می‌دهند تا کارمندان بر روی کت و شلوار خود نصب کرده و برند خود را بیشتر و بهتر معرفی کنند.
خرید عمده کت و شلوار اداری می‌تواند برای سازمان‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر باشد. با یک بار سفارش در تعداد بالا، از تخفیفات خوبی برخوردار خواهند شد. سازمان‌ها و ادارات می‌توانند آنچه مد نظر خود است را از جمله رنگ، جنس پارچه و فرم کت و شلوار را مشخص کرده و برای همه کارمندان خود به صورت یک شکل سفارش کت و شلوار دهند. برندهای مختلف برای ارائه کت و شلوار اداری با بهترین دوخت و کیفیت، سایزگیری کارمندان و پرسنل را نیز انجام می‌دهند و با توجه به جزییات، سفارشات سازمان‌ها و ادارات را انجام می‌دهند.

خرید کت و شلوار سازمانی

سخن پایانی

در کنار انتخاب کت و شلوار اداری موارد دیگر از جمله کفش، کمربند و پیراهن می‌توانند تکمیل کننده زیبایی ظاهری باشند. قطعاً با پیروی از برخی نکات همچون فضای کار، سمت در اداره و البته ترجیحات شخصی خود، می‎توانید بهترین کت و شلوار اداری را در رنگ، جنس و مدل ایده آل خریداری کنید. در فروش سازمانی کت و شلوار سعی شده است انواع کت و شلوار با پارچه‌های بادوام و رنگ‌های مناسب، معرفی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *